UAHistory

  • Мовні забавки
  • Історичні події
  • Сучасність
  • Видатні люди
Головна » Регістрація » Мовні забавки » Парні та непарні

Парні та непарні

– От скажи мені, як перекласти: чётный – нечётный? – заскочила мене Хомівна.
– Парний – непарний. А ти знову уроки онуку робиш?
– Та – да. Пишемо про звільнення Запоріжжя радянськими військами.
– А до чого тут парні-непарні?
– Та, бач, я пам’ятаю, як уже далеко відступили німці, то радянські визволителі підірвали найкращі будинки старого Запоріжжя: театр Заньковецької, готель Лапшина (зараз там готель «Театральний»), кінотеатр КІМ – всі вони на непарній стороні… та комерційне училище, в якому до війни був фізико-математичний корпус інституту соціального виховання.
– Знаєш, твоя правда. Коли радянці підірвали київський Хрещатик, теж більше постраждала непарна сторона вулиці. А знаєш чому?
– Так це не випадково? Тоді чому?
– Та це ж так просто. Коли у 1843 році в Росії легалізували проституцію, видали правила для власників будинків розпусти та для повій. Ці регламентації мали офіційні назви: «Правила власникам будинків розпусти» (1844 р.), «Правила публічним жінкам» (1874 р.).
– У офіційних будинках розпусти були чіткі тарифи і обмежений час послуг. Для цього використовувався «світловий» вимірювач часу – спеціальні маленькі свічки, які вставлялися в отвір коробки та визначали час клієнта (сім хвилин).
За тими правилами інтим-надомниці (так звані «розрядні» жінки) могли прогулюватися тільки вулицями з парними номерами. 244178524_3_644x461_veslna-suknya-z-chervonim-bantom-vesln-sukn На одязі вони мали червоний бант – запрошення втамувати гормональну спрагу. Секс-працівниці, які мали житло для прийому клієнтів, на пальчику крутили ключі. Безквартирні «жриці кохання» могли здійснити інтимне обслуговування клієнта у відокремленому місці на вулиці, в орендованому приміщенні чи в екіпажі. З того часу на парній стороні виникли прибуткові будинки з приміщеннями, які винаймали погодинно. Непарні сторони вулиці були для «порядних» жінок, які прогулювалися з чоловіками, або у супроводі лакея. На непарній стороні були кращі будинки, театри, дорогі кав’ярні. Доріжку на непарній стороні до революції мили з милом.
– Ну, ти даєш! Ні за що не дотумкала б. Чекай! У нас на непарній театр, філармонія, а на парній білий дім, мерія

Гру 25, 2015Ганна Черкаська
FacebookTwitter
Пісенні шедеври УкраїниНезабутній Дід
You Might Also Like
 
Кіндрат Рилєєв
 
16 березня 1917 р.
Ганна Черкаська

Краєзнавець, вчитель, журналіст.

Image10 years ago Мовні забавки7,088
Недавні записи
  • Михайло Лучкай
  • Едвард-Данило Іванко
  • Соняшник
  • Календар – це політика?
  • Брат і сестра
Позначки
поетписьменникхудожникЗапоріжжяживописецькозацтвочервоний терорперекладачдисидентісторикграфікТарас ШевченкокомпозиторкозакигетьманскульпторОУНполіглотмитрополитакторбієналепейзажистХарківБогдан ХмельницькийілюстраторСергій КорольовпортретисткраєзнавецьбойчукістШевченколікарКапністпедагогпейзажіМосковіяІван Айвазовськийкороль ФранціїпейзажграфікажурналісткадипломатвибухидереворитІлля Рєпінастроном
Архіви

Отримувати останні записи поштою

Мета
  • Увійти
  • Стрічка записів
  • Стрічка коментарів
  • WordPress.org
Останні коментарі
  • Ганна Черкаська до Хто ж той сокіл?
  • Ганна Черкаська до Хто ж той сокіл?
  • Alexander Apalkow до Хто ж той сокіл?
  • Ганна Черкаська до Видатний український бджоляр
  • Ганна Черкаська до Петро Франко

2015-2023 © UAHistory Всі права застережено. При використанні матеріалів сайта обов'язкове зворотнє посилання.
Ми використовуємо cookies для зручної роботи з нашим сайтом. Продовжуючи переглядати наш сайт ви погоджуєтесь із цим.